Zde jsou k vidění výsledky a dále ještě komentář řiditele tréninku: ..

Ahoj všichni ,

a děkuji za účast na tréninku. Každý se můžete ve výsledcích podívat, jak se Vám dařilo. Já si neodpustím jednu poznámku.

Takovéto tréninky připravujeme proto, aby Vás připravily na nadcházející závody, které budete absolvovat o víkendu. To znamená, že pokud se ve středu odpoledne „unavíte“ tréninkem, tak do soboty bez problémů zrehabilitujete. Proto je možno trénink pojmout ve stejné koncentraci, jako  závod. Proto se to dělá. Můj pocit ze včerejška nebyl dobrý.

Rozcvičeni byli nejlépe „rakváči“. Jenomže oni to dělají z důvodu aby „přežili“ trénink :-). Ostatní s přípravou před tréninkem spíše koketovali. I na tréninku je potřeba být na startovní lajně připravený a koncentrovaný. Hlavně rozcvičený, protažený a zahřátý. Pak trénink může simulovat ostrý závod. Jak se říká po vojensku „Těžko na cvičišti, lehko v boji“, platí i o běhání. Zkuste si právě na tréninku různou metodiku přípravy. Tam si otestujte co vám při rozcvičení a soustředění nejlépe vyhovuje. Když se to na jednom tréninku nepovede, tak na druhém, po dohodě s trenérem, můžete zkusit změnu.

Vy nepřipraveni vběhnete do lesa a rozcvičení probíhá „za jízdy“ při prvních dvou kilometrech. Koncentraci na začátku trati pak nehledejte, protože tam není.

Psychika každého závodníka se utvrzuje na první a druhé kontrole, pak je pozdě. Když jste úspěšní tam, tak se závod vyvíjí podstatně lépe.

I špatná zkušenost při tréninku je pozitivní!

Luděk

Aktualizováno (Čtvrtek, 05 Červen 2014 08:48)